ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ KRAV MAGA

1. Αυτοάμυνα:

Όλες οι τεχνικές αυτοάμυνας αφιερώνουν ένα μεγάλο μέρος των μαθημάτων στην εξοικείωση με το εγγύς περιβάλλον που βρίσκεται ο ασκούμενος ανά πάσα στιγμή, το οποίο αποτελεί σημαντικό βήμα στην αποφυγή και την αποτροπή από κάποια ξαφνική επίθεση.

2. Ανακουφίζει το στρες:

Το Krav Maga μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μια τεχνική χαλάρωσης, καθώς απελευθερώνεται η ορμόνη ενδορφίνη, η ορμόνη που μας κάνει να αισθανόμαστε καλά, ανακουφίζει από τον πόνο και βοηθά στη μείωση της κατάθλιψης. Ο ασκούμενος μπορεί να «αντικαταστήσει» το στρεσογόνο παράγοντα στα στοχάκια ή στον σάκο και να επιτεθεί με κλωτσιές ή γροθιές, ώστε να εκτονωθεί.

3. Βελτιώνει το συντονισμό μας:

Αν δε μπορείτε να συντονιστείτε εύκολα (τα νευρικά ερεθίσματα από τον εγκέφαλο και την κίνηση των μελών του σώματος) και έχετε περιορισμένα αντανακλαστικά στη στάση του σώματός σας, τότε μπορεί να αποτελεί τη λύση. Βελτιώνει τα αντανακλαστικά του σώματός σας και προσφέρει συντονισμό.

4. Συμβάλλει στην ολοκληρωμένη άσκηση σώματος:

Το ιδανικό είναι να κάνετε προπόνηση για ολόκληρο το σώμα, με αεροβικές ασκήσεις σε συνδυασμό με ασκήσεις αντοχής. Κανένα μέρος του σώματος δεν εξαιρείται κατά την εκτέλεση αυτής της άσκησης. Με την ταυτόχρονη λειτουργία των μυών του κορμού, οι μύες των μηρών, των χεριών και των ποδιών, θα έχετε μια πλήρη προπόνηση.

5. Βελτιώνει την αντοχή και δυναμώνει την καρδιά:

κινήσεις που περιλαμβάνει, βοηθούν την καρδιά να αντλεί το αίμα πιο γρήγορα και έτσι την ενισχύουν, ενώ η αντοχή σας θα αρχίσει να αυξάνεται. Σε μακροπρόθεσμη βάση, βοηθά επίσης στον έλεγχο της πίεσης του αίματος. Το Krav Maga έχει θετικό αντίκτυπο στο καρδιαγγειακό καθώς και στο αναπνευστικό σύστημα.

6.Αδυνάτισμα:

Μια συνηθισμένη προπόνηση στο Krav Maga περιλαμβάνει ζέσταμα και τεντώματα, ασκήσεις τεχνικής και ασκήσεις επίθεσης. Αν κάποιος ασκείται στο Krav Maga 2 με 4 φορές την εβδομάδα, καταφέρνει να ενδυναμώσει κάθε μυϊκή ομάδα και να διατηρήσει τα κιλά του σε κανονικά επίπεδα. Σύντομα, σε συνδυασμό με την διατροφή και την συστηματική προπόνηση, το λίπος καίγεται, τα κιλά μειώνονται και το σώμα βελτιώνεται αισθητά.Επομένως κάποιος που ακολουθεί μια τέτοια γυμναστική θα αποκτήσει καλή γράμμωση και γυμνασμένο σώμα μέσα σε λίγους μήνες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλο τρόπο.